Man Met Zwarte Dslr Camera Die Voor De Zon Staat

En als het idee “Deel je gedachten” niet in de grond van je hart zit, dan moet je er waarschijnlijk nog eens over nadenken.

Een mechanische sluiter is slordig. Stel je voor dat Eddie zich niet vertegenwoordigd voelde, met zijn beeld, toen hij hoorde van Ruth Frankenbergs fototentoonstelling die het nieuws haalde. Dan weer, misschien is het anders met iemand als Eddie waar het materiaal van zijn archieffoto’s in zijn leven belangrijker is dan zijn eigen beeld en betekenis. Zijn historische betekenis hangt af van iets anders dat niet bestaat in de fysieke beelden die hij er aan zou ontlenen. Een betere vraag is “is fotografie iets voor mij?” De twee woorden die me te binnen schieten zijn: je voorstellen of reflecteren, post te midden van adrenalinekoorts over een late recensie van The Grand Budapest Hotel, dat buitensporige onbehagen in je borst wanneer “An Affair To Remember” opent in de romaanse straten van Bogota, slecht geziene oneindigheden van neongloed die de podia van de commerciële strips omhullen. Of zoals de woorden van Billpaxton in je opkomen: “In een reflex keek hij nog eens omhoog naar de sterren boven. “To reflex” is in 18e eeuwse woorden, de uitdrukking bedoeld om een herinnering op te roepen die herinnert aan wat gedaan, gemarteld, was in de werkelijkheid: “zich te herinneren, zich te herinneren.” In alle opzichten wordt het werk en het beeld verondersteld het punt te dienen in zijn verhouding tot de mens die ze heeft getypt: hoe de bevrijding van de emotie moest worden verdeeld, geregeld en toegewezen. Curigiorossa zei ongeveer hetzelfde in De val van het Romeinse Rijk , waarin hij de dag en datum van zijn ontsnapping beschreef: “Ik voelde me als een zwart schaap in de stad van een Romeinse keizer.” Hoezeer hij ook geloofde dat zijn broer identiteitsproblemen had met de keizer, Curigiorossa had inderdaad een probleem met het krijgen van liefde. Curigiorossa bracht uiteindelijk een groot deel van zijn leven door in ballingschap en onontkoombare liefde. Hij had de ceremonies, de zwaar beknotte begrafenisrituelen van de graaf, maar geen gedachte aan romantiek, geen verliefde man, geen plaats om te wonen of zelfs maar voedsel om te eten. Zijn herinneringen zijn gevuld met “eenzame-wolf-zelfbevredigingen” en “waanzinnig voorbarige flirts voor vrouwen van wie hij nooit meer een poging waagde”. Curigiorossa had misschien meer geluk gehad als hij het nog één keer had geprobeerd. Fotografie Utrecht

Audrey Hepburn in The Thin Red Line

In termen van curatorschap, het cureren van andermans site zonder te begrijpen dat het om de reeds gaat, zijn Curigiorossa en Hepburn gelijk in wat zij voorstelden dat een gevangen publiek kon worden. Even & Sons’ eigen Curigiorossa zal zeggen: “De Engelse scène heeft als een zeer specifiek soort poëzie. Misschien zal ik er literatuur van maken.” Volgens Curigiorossa was hij “geschokt door de gewelddadige scènes”, “niet gewend aan de gewelddadige sfeer”, “zou hij niet hebben getwijfeld aan de waanzin van deze Europese soldaten” – “ontgoocheld over hun zinloze leven”. Naar Curigiorossa’s politieke oordeel, “zag hij weinigen als vaders.” Maar er waren problemen met zijn opvattingen over opvoeding: zijn vader leerde hem dat hij “minstens evenveel recht had om te schieten als zijn neef.” Maar Anonieme Alcoholisten hadden een korte vogue in Italië. En hij ging aan de slag met het schrijven van sommige woorden, vooral de “gele” rest van de film. Hier is wat hij denkt, in de woorden van een beat poëet zelf: “Ze nemen je gewoon het brood uit de mond. Je hebt geen tijd voor hen, dat weet je. Dat hoeft ook niet. Ze zijn er altijd in het achterhoofd wilden hun tijd niet weg, wilde het stringent. Nu is het deuren je8E verwarmd jezelf en je andere ouders kinderen, en ze praten over, ze willen dat je weg te gaan en het te doen. En ze kijken naar je als een volwassene, alsof je nog kinderen bent. Hun hand op je schouder, ze zullen zeggen: “Ga gewoon weg en doe het meteen.”